Monday, May 11, 2009

Trip to Koper - Capodistria

Zemanta


Venetian Praetorian Palace in Koper (Slovenia)Image via Wikipedia
Pred nekaj meseci sem si zaželel iti v Koper. Prišel sem na postajo v Ljubljani in ugotovil, da sem zamudil vlak. Takrat sem se vsedel na prvi avtobus in šel na Bled. Danes pa sem ujel vlak, užival tako v vožnji z vlakom kot nato še z avtobusim iz Divače do Kopra, ker je bila proga zaprta. Takole sem danes videl sončen, a malce vetroven Koper.

Few months ago I wanted to go to Koper (Adriatic coast). When I came to railway station in Ljubljana I found out that I missed the train. At that time I took first bus and went to Bled. Today I came in time and I could enjoy in driving with train and also by bus from Divača to Koper, as railroad was closed. This is how I saw sunny and little windy Koper.

Alguns meses atrás eu pretendia ir em Koper. Eu vim para a estação de Liubliana e constataram que eu perdi o comboio. Então, eu estava sentado no primeiro autocarro e ir para Bled. Hoje, eu peguei o trem, para desfrutar o passeio como o comboio, de autocarro, em seguida, a partir de Divaca a Koper, porque a pista é fechada. Então eu vi cidade de Koper num dia ensolarado, um pouco ventoso.

This blog post is part of Zemanta's "Blogging For a Cause" campaign to raise awareness and funds for worthy causes that bloggers care about.
Click here to see more photos


Reblog this post [with Zemanta]

1 comment:

Anonymous said...

Hey nice to hear from you.
Eduardo.
http://quezadanews.blogspot.com