Saturday, August 21, 2010

Kranjska Gora - Vršič

Od Kranjske gore proti Vršiču

Najel sem avto in se odpeljal iz Ljubljane okrog 10 ure dopoldne. Hotel sem na morje, vendar preko Vršiča, kar pomeni skoraj 200 km daljšo pot. Vreme je bilo oblačno, a to me ni motilo. Upal sem le, da ne bo preveč deževalo.
V Kranjski gori sem se ustavil na kavici ....na Vršiču pa obstal med ovcami.

From Kranjska gora to Vršič
I rented a car and left Ljubljana at about 10 in the morning. I wanted to go to the sea, but passed Vršič.
it takes more about 200 km. It was cloudy weather but I didn't care. I just hoped it shouldn't rain too much.
I stopped in Kranjska gora to take a coffee ... on Vršič I stopped among sheep.

De Kranjska Gora para Vršiču
 
Eu aluguei um carro e dirigiu de Ljubljana as cerca de 10 horas da manhã. Eu queria ir para o marmas através da Vršič, o que significa cerca mais de 200 kms . O tempo estava nublado, mas isso não me incomoda. Eu estava esperando apenas que não vai chover muito. 
Parei em Kranjska Gora para tomar um café .... no Vršiču situou-se entre as ovelhas.




Click here for  More photos - Mais fotografias - Več slik
Enhanced by Zemanta

No comments: