Monday, August 20, 2012

Walking - Andar - Sprehod


Walking through Ljubljana

In the intervals between trips the camera just 'jump' in my hands. I shoot what I like at that moment. Of course, at home I review the photos and I might delete some due to poor quality. From some other I remove uninteresting scenes. Colors are never repaired.







Andando por Ljubljana

Nos intervalos entre as viagens a câmera apenas 'pular' em minhas mãos. Eu tiro o que eu gosto no este momento. Claro, em casa, eu revjo as fotos e eu poderia excluir alguns devido à má qualidade. De algum outro eu removo cenas desinteressantes. As cores nunca são reparados.




Sprehod po Ljubljani

V premorih med vožnjami se fotoaparat kar sam znajde v mojih rokah. Slikam, kar mi je tisti trenutek všeč. Seveda doma fotografije pregledam in jih morda nekaj zaradi slabe kvalitete zbrišem. Spet drugim odstranim nezanimive prizore. Barv pa nikoli ne popravljam.








No comments: